tiistai 4. maaliskuuta 2014

I walk down the lane with a happy refrain

Siis ihan ensiksi haluun sanoa et onpa nyt paha korvamato ollut mulla monta päivää! Ei vaan millään lähde päästä pois, vähäks aikaa ehkä lähtee mut takaisin palaa. Mutta onneks tää biisi on mun mielestä ihana. Ja se on ihan Singing in the rain! Mä oon kuunnellu toista versioo tästä mut silti tää alkuperänen soi päässä. Eilen tuli kuunneltuu varsinkin kun satoi lunta. :-D Toinen kans korvamato ollut japanilaisen Giga pudding -vanukkaan mainos, jonka varmaan kaikki tietäneeki. Pudi pudiii, pudi pudiiii..

 photo DSC_0486s_zps5402f4a1.jpg
 photo DSC_0470s_zpse4808eee.jpg
 photo DSC_0434s_zpsf8be7fe8.jpg
 photo DSC_0411s_zps2f48c2b5.jpg
 photo DSC_0425s_zpsdf7f3359.jpg

Korvikset ja peacesormus - Ur&Penn / NEW!
Liivi ja laukku- Kirpputori
Takki - New Yorker
Bootsit - Dinsko

Muut ensin ja sitten minä, päätin kokeilla siis monissa blogeissa nähtyä sivunutturaa ekaa kertaa. Tein tuon aika nopeasti valkkiin ja noh, pitää opetella vielä tekoa. Haluisin sellase sotkusemman näköisen. Sekin ongelma on vähä et en osaa tehä nutturaa ilman valkkia. :D Oikeesti ennen kuin ostin valkin en tehnyt nutturoita pahemmin, hmm öö en koskaan. Tai oliha mulla sellane sukkatsydeemi tätä enne, eli samanlaine ku valkki mut tehty sukasta! Naurattaa muuten kun etenki kakkoskuvassa näkyy irtohiuksia leijailevan kivasti.

Käytiin eilen pyörähtämässä Mikan kanssa Matkuksella muuten vain. Ostin kuvissa näkyvät sormuksen ja korvikset, pitihä ne heti päästä laittamaan tänään päälle. Käytiin myös testaamassa sinne tullut mäkkäri kun sinne pari uutta tuotetta tullut, smoothiet ja ice frabbies (tai joku tuollane, en löytäny oikeeta nimeä mäkkärin sivuilta. kuitenki jääkahvi kyseessä). Otin ison mochan makuisen frabbien ja hyvää oli mm!

4 kommenttia:

  1. Mä taas tiedän jo valmiiksi, etten tulis toimeen valkin kanssa! :D Ja nyt, ku mun hiukset on nii hulluna kerrostettu ja revitty, niin ihan toivotonta yrittää saadakaan hiuksia siistille nutturalle, ku aina jostaki tipahtaa joku suortuva, joka ei ylety nutturaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sit varmasti vähä vaikeempaa valkin kanssa! Mun pitäis opetella tosta pois, liianki helppoa tuolla tehdä.. Tänään onnistuin vähä sotkusemma näkösen nutturan tekemään, tosin valkin kera.. Jee :-D

      Poista
  2. Ihana neitiseni<3 Tosi nätti muori<3 Ja nuo hiukset on kyllä oekkee kivan väriset! Ja kivoja kuvia, propsit Mikalle! ; ) laav juu<3

    - tiluliluliiiiii, nyt heitin komman ja nyt se on in!

    VastaaPoista